Merry-go-round.

Det snurrar fortfarande mycket! Men det är som ett nytt liv för mig nu. Det är en ny tid i mitt liv. En ny stad, poff det var det jag behövde. Nya ansikten gör mycket. Nya vägar att välja mellan gör mycket. Att komma till ett nytt ställe där knappt någon vet vem man är, vad man heter eller vad som hänt i ens liv de senaste halvåret. Jag vet att jag trivs. Jag är fri nu, jag kan börja om på något nytt. Jag behöver inte svara på alla de där jobbiga frågorna om vad som egentligen hände och vad det var som gick så snett. Jag kan lättare gå vidare nu. Nu bestämmer jag själv vad jag vill att folk ska veta om mig. Jag kan välja att berätta vissa saker, men också välja bort att ens nämna något om mitt förflutna. Det är annorlunda nu, och jag trivs jag vet att jag trivs. Att det fortfarande kommer kvällar då man tappar andan av allt som fortfarande finns där inne och gör ont, det vet jag. Men det är något jag måste acceptera, tänker inte hålla de inne, det värker bara ännu mer. Tiden läker alla sår, det gör den säkert men vissa sår tar längre tid att läka än andra. En relativ balans i livet är något jag saknar. Kanske är det påväg?


Jag vill tacka alla dem som kom till mig i helgen, vi hade trevligt:) Balders kanske inte är det bästa stället men det var kul att ha er här. Gör jag mer än gärna om :) Jag vill också tacka alla ni som tar så bra hand om mig i klassen, som är så förstående! Jag känner absolut inte att jag överdriver om jag säger att många av er är alldeles underbara!


Lite om idag :)

Idag har vi haft frilutfsdag, vi valde ridning:) Jag red på Hot shot, en väldigt söt häst.
Och ikväll kommer också en mycket efterlängtad pappa hem till oss efter två veckors jobbande i Kina. Saknaden känns rätt mycket för tillfället, men han är nu påväg hemåt och det är positivt! Det blir förhoppningsvis god mat, massa kramar & lite presentutdelning ikväll.



Angelina


Kommentarer
Postat av: Paoie

ooowe. ^_______^ du är allt försöt!

2006-09-27 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0