Yesterday's feelings.

Känns som om alla är äldre nu, och ser efter varann! De har gått för att leva sina liv, och gud vet att jag måste leva mitt. Jag står på parken ser pojkar och flickor gå igenom kärleksstunder, jag skulle byta plats med vem som helst, på sekunden, om jag kunde.

Jag behöver någon, någon att bli förälskad i, kär i, tycka så otroligt mycket om, någon att älska!
Ge mig två alvedon&ett glas vatten, tack!


--
Ikväll blir det filmkväll med daiz&d0an i osbY! Ska kolla idol och senare click:)
Men just nu sitter daisy nere på stationen i hlm, stackars sötan hon missade tåget igen:(
Ehm funderar på att tröstäta lite ikväll?! Det var längesen, men jag vet att det känns bättre för en stund.





Livet innan det kunde jag utan&innan.
Jag kunde haft det så föralltid, men jag föll för dig!
Och du förtjänade en nominering för rollen du spelade!





Mest spelade låten just nu: Walking by- Something corporate.




angelina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, something corporate är så bra! :)

2006-09-29 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0