LILLA LISAS FUNDERINGAR

En regning onsdag i april på roslagsbanan.
.
Angelina känner du dina tänder?
Hmja säger jag och känner med tungan på mina framtänder.
Nej, men alltså utan att nudda med tungan.
Nja, nej. Nej jag vet inte, de sitter ju där de sitter liksom och vetskapen jag har om det gör det lite svårt att tänka bort dem.
Hmja, men hjärnan då? Känner du den?
....
Meh Angelina skratta inte åt mig!
Livet är allt bra konstigt ändå.. Tankar liksom? Vad är det och vart kommer de ifrån då?
....
Sen blir hon tyst och jag ser henne sitta och googla på ordet - hjärnan.
.

Hon är ganska bra min syster på att göra annars grå och tråkiga vardagar till något roligt! Min regniga onsdag blev plötsligt mycket mer livfull.
.
Stort hjärta till henne och alla hennes funderingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0