INTERNET FRIENDS

Jag skulle göra det igen men med en förfest med sanna vänner och carola förstod jag inte riktigt hur...Hur gör man nu igen? Umgås i ett gäng jag aldrig förr umgåtts i. Men jag är inte svår, detta får gå, jag älskar ju att dansa och jag behöver denna kvällen mer än något annat just nu. Svagt ljud av regn & en kyla som lagt sig över stadens vintermörka gator. Men snart tar det över, den hårt dunkande musiken och ljudet från högljudda fulla människor var nära nu. Trängsel och ciggarettrök. Väl inne i värmen, på ett dansgolv och flera. Vi svettas och trängs i en alldeles för liten bar med en alldeles för slö bartender. Men jag står kvar, där och väntar, på min låt. Jag borrar mig igenom låten om och om igen. Men jag lyckas liksom bli distraherad över hur hans tår rör sig när han spelar. Så jag låter det brinna och bli ännu varmare i rummet. Brinna inuti mig, i mitt hjärta, i min själ. Förlåt mig min svaghet, förlåt mig mitt begär. För vem rår på ett hjärta, vem rår på det blod, som rusar i kroppen. Sjöjungfru och tvättmedel höll mig vaken i bilen hem och jag log. Intressant och jag låter det förbli.
Trackback
RSS 2.0